A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молодіжної політики та спорту Бахмацької міської ради

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»

Дата: 11.06.2018 08:03
Кількість переглядів: 31

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545, рішення 14 сесії районної ради 7 скликання від 30 березня 2018 року № 18 «Про затвердження установчих документів комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бахмацької районної ради  Чернігівської області» з метою забезпечення публічного і прозорого призначення на посаду директора  комунальної установи «Інклюзивно-ресурний центр» Бахмацької районної ради  Чернігівської області» ( надалі іменується - директор ІРЦ )  сектор освіти  Бахмацької райдержадміністрації  ОГОЛОШУЄ конкурс на зайняття  вакантної посади директора ІРЦ  на контрактній основі строком на 3 (три) роки.

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;
- освіта повна вища у галузі освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Спеціальна психологія»;
- стаж роботи за фахом не менше 5 років;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навичками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;
- знання діловодства.

Для участі в конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію, що містить прізвище, ім'я число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв'язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- копію документів про вищу освіту;
- копію документа, який посвідчує особу;
Додатково можуть надаватися інші документи, які, на думку кандидата, підтверджують його професійні чи моральні якості.
Паспорт та трудова книжка пред'являються на засіданні конкурсної комісії.
Зазначені документи надсилаються упродовж 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу в районній газеті « Голос Присеймів’я»  за поштовою адресу: 16500, м. Бахмач , вул. Соборності, 42 , ліве крило  4-й поверх, приймальня сектору освіти .

Претендент несе персональну відповідальність за достовірність поданої інформації.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником сектору освіти, відповідальним за кадрову роботу. Телефон  для довідок: (04635) 21742

Питання забезпечення житлом районна рада та сектор освіти Бахмацької  райдержадміністрації не вирішує.

? ?µ?·???»?????°?? ???????????? ?·???±???°?¶?µ???? ?·?° ?·?°?????????? "?????°???° ???????»?????µ??????"


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень