Відбувся районний семінар-практикум вчителів початкових класів
Актуальну проблему сьогодення «Формування ключових компетентностей молодших школярів через дидактичну гру» розглянули вчителі початкових класів 15 закладів загальної середньої освіти району на районному семінарі-практикумі. Він відбувся 30 листопада 2017 року на базі Бахмацької гімназії.
Зі вступним словом про досягнення закладу та з привітаннями звернулася до присутніх директор Валентина Дудка.
Теоретичну складову семінару в електронній презентації «Формування ключових компетентностей молодших школярів через дидактичну гру» розкрила Людмила Іванько, методист РМК.
Практичну складову, а саме моделювання з колегами дидактичних ігор за основними ключовими компетентностями молодших школярів, провели початківці Мирослава Іванченко (Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст.№5), Валентина Соловей ((Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст.№4), Тамара Макаренко (Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст.№1), Валентина Туз (Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст.№2), Інна Левіцька (Григорівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Людмила Семенченко (Курінський НВК).
Формуванню соціальної компетентності сприяє впровадження проекту з розвитку соціальних навичок учнів початкової школи у курсі «Основи здоров’я». Навчально-методичний комплект «Вчимося жити разом» презентувала Людмила Іванько, методист РМК. Проект спрямований на розвиток у дітей соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам, і їх конструктивне розв’язання, примирення.
На показовий урок літературного читання «Іван Франко «Лисичка та Журавель» запросили до себе учні 3 класу з класоводом Тетяною Очеретяною. Різноманіття дидактичних ігор на різних етапах уроку, широке використання електронної презентації, інсценізація казки, інтерактивні методи навчання, казкова майстерня по складанню ілюстрації до казки, різні види читання, висока активність учнів засвідчили майстерність вчителя, результативність педагогічної праці.
По завершенню семінару вчителі початкових класів підвели підсумки, поділилися враженнями щодо реформування освітньої галузі.