A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молодіжної політики та спорту Бахмацької міської ради

Відбувся майстер-клас для вчителів української мови, літератури та географії

Дата: 22.03.2018 16:04
Кількість переглядів: 40

22 березня на базі Бахмацької ЗОШ І-ІІІ ст. №5 відбулося чергове заняття майстер-класу для вчителів української мови й літератури та географії на тему «Компаративний підхід до навчання як складова формування національної свідомості учнів».

Учасники заходу мали можливість ознайомитися з методикою застосування компаративного підходу до навчання, досвідом  використання  різноманітних сучасних методів і прийомів  розвитку креативної компетентності. Педагоги, члени творчої групи, яка працює в школі не перший рік, підготували змістовні дослідження проблемних питань, дотичних до загальної теми, та презентували їх: «Компаративістика й компаративний аналіз» (учитель англійської мови Гаранько В.Г.), «Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури» (учитель зарубіжної літератури Гуртова Р.П.), «Біоніка» (педагог- організатор Куслій Я.М.), «Порівняння ментальних рис українців і росіян» (практичний психолог Грицай І.П.).

Наступним етапом було відвідання  бінарного уроку географії та української літератури в 10 класі на тему «Геопросторові сусіди й ментально віддалені країни. Порівняльна характеристика України й Росії на основі вивчення драматичної поеми Лесі Українки «Бояриня», у ході якого розкривалися методичні особливості організації ефективної роботи з формування ключових та предметних компетентностей в учнів, розвитку їх творчого потенціалу та пізнавальної активності. Учителі Левченко Тетяна Петрівна  та Левченко Світлана Петрівна майстерно підвели учнів до усвідомлення спільних та відмінних рис у розвитку країн, підготували грунт  для аналізу драматичної поеми Лесі Українки «Бояриня» через призму особливостей  ментальності українців та росіян. Застосування методу роботи в малих групах, географічні та літературознавчі дослідження, випереджувальні завдання, цікава аналітична інформація, інноваційні прийоми «Спіймай асоціацію», «Склади сенкан», порівняльна характеристика образів сприяли реалізації мети уроку та продуктивній діяльності класу.

Яскравим епізодом заняття стала інсценізація уривку поеми: учні Клименко Анна та  Іващенко Дмитро артистично втілили образи Оксани й Степана,  передавши трагедію стосунків головних героїв, продемонструвавши глибину конфлікту двох народів, відображеного у творі Лесі Українки. Атмосфера уроку, уміло створена двома вчителями, мала значний виховний вплив, спрямований на формування національної свідомості учнів, патріотичних почуттів та усвідомлення власної ідентифікації себе як українців.

Завершився майстер-клас обговоренням актуальних проблем методики викладання української мови, літератури та географії в умовах компетентнісного підходу до освіти, обміном досвіду використання інноваційних технологій на уроках. Продовженням занурення в особливості побуту й культури України та Росії стало чаювання за самоваром із традиційними українськими варениками, символічними  весняними «жайворонками»,  запропонованими гостинними господарями.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень